سوالات آیین نامه رانندگی به صورت بسته

قیمت و هزینه ثبت نام گواهینامه موتور سیکلت در سال 1401

قیمت گواهینامه موتور

خیلی از افراد شاغل برای رسیدن به محل کار خود مجبورند ترافیک‌های اول صبح را پشت سر بگذرانند. تنها راهی که برای بسیاری از افراد باقی می‌  ماند استفاده از موتور سیکلت است. قیمت و هزینه ثبت نام گواهینامه موتور سیکلت در سال ۱۴۰۱ برای این افراد دغدغه بزرگی است.

قیمت و هزینه ثبت نام گواهینامه موتور سیکلت

عبور از میان ماشین‌ها، عبور از کوچه‌های تنگ تنها با موتور سیکلت ممکن است. حتماً این روز‌ها دیده‌اید که پیک‌های شهری اکثر موتور‌ها هستند. اگر شما هم از آندسته از افرادی هستید که هنوز در بیکاری به سر می‌برید. می‌توانید با موتورسیکلت خود کار را شروع کنید.

قیمت و هزینه ثبت نام گواهینامه موتور سیکلت در سال ۱۴۰۱ بسیار برای شما کارآمد خواهد بود.  شما همواره خیال شما  راحت است که با داشتن موتور و یک گواهینامه می‌توانید درآمد داشته باشید. هزینه گواهینامه موتورسیکلت نسبت به گواهی نامه پایه ۳ پایین‌تر است. جوانان بیشتر به دنبال قیمت و هزینه ثبت نام گواهینامه موتور سیکلت در سال ۱۴۰۱ هستند. زیرا که برای جوانان صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

قیمت ثبت نام گواهینامه 1401

هزینه گواهینامه موتور سیکلت به این صورت است:

  1.  هزینه کلاس های تئوری ۱۷ ساعته برای تمام واجدین شرایط ۷۵ هزار تومان است.
  2. هزینه کلاس های عملی متقاضیان گواهینامه ۴۳۰ هزار تومان است.
  3.  هزینه های فرعی ۱۸۰ هزار تومان می باشد. شامل هزینه بازدید چشم و گرفتن آزمایش خون و گروه خونی و هزینه عکس و … است.
  4.  خرید کتاب آیین نامه موتور سیکلت هزینه مناسبی دارد. ۲۰ هزار تومان می باشد.
  5.  هزینه ثبت نام برای متقاضیان ۶۸۵ هزار تومان می شود .

هزینه ثبت نام گواهینامه موتور

تفاوت گواهینامه موتور سیکلت و پایه 3

تفاوتی در گواهینامه موتور با پایه ۳ وجود دارد. آن هم تفاوت در اجباری بودن ساعاتی است که هنرجو باید در کلاس‌های عملی شرکت کند.

شرکت در تمامی ۲۴ ساعت کلاس عملی اجباری نیست. برای پیگیری بیش‌تر جزئیات قیمت و هزینه ثبت نام گواهینامه موتور سیکلت در سال ۱۴۰۱

بهتر است اطلاعات بیشتری کسب کنید. شرکت شما در ساعات مشخصی اجباری است و مابقی اختیاری خواهد بود.

برای داشتن گواهینامه اقدام کنید

مقداری از هزینه‌ها صرف تشکیل پرونده و تکمیل آن می‌شود. برای اطلاع از جزئیات کلاس‌های عملی باید با پلیس+۱۰ ارتباط بگیرید.  اطلاع از امکان عدم شرکت در جلسات نیز باید از همین سازمان پیگیری کرد.

خیلی از افراد به ویژه جوانان به صورت تجربی موتور سواری کرده‌اند. توصیه اکید ما این است حتماً برای داشتن گواهینامه اقدام کنید. شما هر چقدر هم که مهارت بالایی داشته باشید ممکن است به دردسر بیافتید. همچنین با داشتن گواهینامه شما به صورت قانونی می‌توانید رانندگی کنید.

هزینه گواهینامه موتور سیکلت

حتماً در سایت‌ها قیمت و هزینه ثبت نام گواهینامه موتور سیکلت در سال ۱۴۰۱ را پیدا کنید. برای اخذ گواهینامه قبل از رانندگی با موتور سیکلت اقدام کنید. از تصادف ساده تا تصادف‌های با شدت بیشتر شما مقصر هستید. آن هم در صورت نداشتن گواهینامه موتور سیکلت. به هیچ عنوان بیمه پرداختی نخواهد داشت و در هر شرایطی باید ضرر را تأمین کنید.

هزینه ثبت نام گواهینامه موتور سیکلت در سال 1401

برای قبولی در امتحان عملی موتور باید این مژده را بدهیم که این آزمون فقط یک بخش دارد. گذشتن از میان سه مانع به صورت زیگزاگ است. شما هنگام گذشتن از میان آن‌ها نباید با موانع برخورد کنید.

بهتر است قیمت و هزینه ثبت نام گواهینامه موتور  را جستوجو کنید.   این امتحان با موتور سی جی ۱۲۵ گرفته می‌شود. قبل از امتحان عملی گواهینامه موتور سیکلت با آن تمرین کنید. فاصله موانع در امتحان موتور سیکلت کمتر از طول موتور بوده و باید یک دور از سه مانع بگذرید و بعد از مانع سوم دور‌زده و برگردید. توانایی کار کردن با کلاچ و ترمز در این امتحان بسیار مهم است.

مربوط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed