سوالات آیین نامه رانندگی به صورت بسته

سوالات و آزمون تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سال 1401

سوالات و آزمون تابلوهای راهنمایی و رانندگی

سؤالات و آزمون تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۱ ویژگی‌های منحصر بفردی دارد. مثلاً شما را با جدیدترین سؤالات آیین‌نامه تابلو‌ها راهنمایی رانندگی آشنا می‌کند. همچنین کمک می‌شود تا بخش مهمی از کتاب آیین‌نامه برای شما مرور شود. در مجوع کسانی که سؤالات و آزمون تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۱ داشته‌اند از نتیجه آزمون آیین نامه بسیار راضی بوده‌اند. آنچه در رابطه با تابلو‌ها باعث چالش متقاضیان آزمون راهنمایی و رانندگی است این است که بسیاری از این تابلو‌ها شبیه به هم هستند و ممکن است شما را در ازمون به دردسر بیاندازند!

آزمون تابلوهای راهنمایی و رانندگی

راه‌های متفوتی برای به خاطر سپردن این تابلو‌ها وجود دارد. آن هم این است که شما سعی داشته باشید تا آن‌ها را مرور کنید. یا برای هر کدام از آن یک نشانه بگذارید. به طور کلی اگر بخواهید آن‌ها را در یک تقسیم‌بندی جامع یاد بگیرید ادامه مطلب را از دست ندهید.

شرکت در آزمون آیین نامه

شما قرار است در سؤالات و آزمون تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۱ با ۴ نوع از تابلو‌های راهنمایی و رانندگی مواجه شوید. تابلو‌های انتظامی به تابلویی گفته می‌شود که ممنوعیت انجام کاری را می‌رسانند. اگرخطری را بخواهند هشدار دهند از تابلو‌های خطری استفاده می‌کنند..
همچنین طبق کتاب آیین‌نامه، تابلو‌های اخباری، به رانندگان از شرایط راه آگاهی می‌دهند. در نهایت آخرین تابلو در تقسیم‌بندی ما، تابلو‌های محلی نام دارد که مرز و جهت جاده‌ها را مشخص می‌کنند.

امتحان آیین‌نامه

در امتحان آیین‌نامه شما باید در ذهن خود طبقه‌بندی داشته باشید. به طوری که بدانید از هر بخش از کتاب معمولاً چند سؤال ممکن است طرح شود. به طور معمول در امتحان آیین‌نامه حداقل ۷ سؤال در مورد تابلو‌ها مطرح می‌شود. یا گاهی طراح سؤال تعداد آن را بیشتر می‌کند. ممکن است تعداد سؤالاتی که از این بخش طرح می‌شوند ۱۱ سؤال باشد. باتوجه به تعداد سؤالات مطح شده از این بخش می‌توان نتیجه گرفت علائم راهنمایی رانندگی مهمترین بخش از امتحان آیین‌نامه است.
سؤالات و آزمون تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۱ از اهمیت بالایی برخوردار است.

سوالات و آزمون تابلوهای راهنمایی و رانندگی در 1401

زیرا این سؤالات بدون هیچ گونه تغییری در امتحان آیین‌نامه شما مطرح می‌شوند. توصیه ما به شما این است که با دقت بیشتری این سؤالات را مطالعه کنید. سؤالات و آزمون تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۱ می‌تواند موجبات قبولی و راحتی در آزمون را برای شما فراهم کند. کفیست برای آن‌ها وقت بگذارید و شروع به تست زنی کنید. همچنین در این سایت گنجینه خوبی از سؤالات بخش‌های مختلف آیین‌نامه است، که شما را برای آزمون آماده‌تر می‌کند.

سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سال 1401

در این نمونه سؤالات با تابلو‌های آگاهی دهنده مواجه می‌شوید. این مجموعه به عنوان راهنمای مسیر کاربرد دارند. البته اماکن و خدمات را نشان می‌دهند. این تابلو‌ها مستطیلی هستند. مثل جایگاه سوخت، ‌ایستگاه اتوبوس. همچنین سؤالات و آزمون تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۱ شامل تابلو‌های دایره‌ای با پس زمینه‌ی آبی و بدون نوار حاشیه‌ی قرمز نیز می‌شود.
تابلو‌هایی مانند فقط گردش به چپ مجاز است، فقط عبور عابر پیاده مجاز است شامل این نوع تابلو است. معنی مجاز بودن انجام کاری را می‌دهد. ممکن است گاهی مجاز بودن را به چیزی خاص محدود کند. مثلاً تابلوی فقط گردش به راست مجاز است. دسته‌ای دیگر از این تابلو‌ها تابلو‌های حق تقدم می‌باشند. که در این مجموعه سؤال با آن‌ها سر و کار دارید.

تابلو‌های انتظامی

تابلو‌های حق تقدم و یک سری تابلو‌های انتظامی دیگر در دو دسته‌ی بالا نیستند. همچنین علائم اخطاری نیز شامل سؤالاتی که طراح تألیف می‌کند نیز می‌باشد. این تابلو‌ها خطر به القوه‌ای را هشدار می‌دهند. با مشاهده آن‌ها، راننده برای جلوگیری از خطر اقدامات لازم را انجام دهد. مثلاً اگر راننده‌ای تابلوی دست انداز را دید، برای جلوگیری از صدمه به خودرو و بروز خطر باید سرعت را کم کند. اخطاری‌ها، به شکل مثلث با نوار حاشیه‌ی قرمز می‌باشند.

 تابلو‌های راهنمایی و رانندگی

در نهایت در سؤالات و آزمون تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۱ در رابطه با تابلو‌های راهنمایی و رانندگی محلی نیز تست بزنید.
محلی‌ها، مرز و مسیر جاده را مشخص می‌کنند. البته جدا‌کننده‌های مسیر و جریان‌های همگرا را نشان می‌دهند. کمک زیادی به رانندگان می‌کند از این جهت که برای خارج نشدن از محدوده‌ی جاده به خصوص در شب شما را راهنمایی می‌کند. شما با داشتن سؤالات و آزمون تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۱ می‌توانید از بین ۷ تا ۱۱ سؤال مرتبط با این بخش از کتاب آیین‌نامه را به خوبی و با تسلط کافی پاسخ دهید. در صورت اشتباه جواب دادن به سؤالات به خاطر داشته باشید آن‌ها را علامت بزنید و در یک فرصت مناسب روی غلط‌های خود تمرکز کنید. هر آنچه بتوانید غلط‌های خود را پوشش بدهید در آزمون نتیجه مطلوبی خواهید گرفت.

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed